Storno / vrátenie

Odpovede na vaše najčastejšie otázky

Ide stornovať preprava, ktorá už bola uhradená?

Objednávku môžete stornovať, a to písomne na náš e-mail alebo telefonicky na zákazníckej linke.

Bude mi vrátená platba?

Platba bude vrátená na Váš bankový účet do 14 dní od úhrady poštovného.

Poslala som balík príjemcovi, ale potrebujem ho vrátiť späť, pôjde to?

Pokiaľ je zásielka už na ceste k príjemcovi, nemôžeme garantovať, že sa podarí balíček zastaviť. Podobný prípad sme už aj riešili a balíček sa nám podarilo úspešne vrátiť. Pokiaľ k tejto situácii dôjde, odporúčame čo najskôr kontaktovať našu zákaznícku linku.

Príjemca odmieta zásielku, vráti sa späť?

Pokiaľ príjemca zásielku odmietne, vracia sa automaticky späť na adresu odosielateľa a na jeho náklady.

Bude mi účtované poštovné späť?

Ak sa zásielka bude vracať späť z patričných dôvodov, je povinnosťou odosielateľa uhradiť podľa obchodných podmienok aj prepravu späť.

Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

1,000+

hodnotenie služby

80,000+

spokojných zákazníkov

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Máte otázku?
Opýtajte sa!