Vaše balíčky odosielané do zahraničia, aj po celej Slovenskej republike sa snažíme prepraviť s najvyššou možnou starostlivosťou. Pokiaľ aj napriek tomu dôjde k poškodeniu, alebo nedoručeniu zásielky, postupujte podľa nižšie uvedených krokov.

 

Postup v prípade poškodenia zásielky

Pokiaľ je zásielka poškodená, mal by príjemca okamžite kontaktovať dopravnú spoločnosť v krajine doručenia a poskytnúť nasledujúce údaje:

  • Sledovacie číslo zásielky
  • Zoznam položiek v balíčku
  • Hodnotu zásielky
  • Spôsob a druh poškodenia
  • Informácie o spôsobe balenia

 

V prípade poškodeného balenia potom dochádza k fyzickej kontrole zásielky kuriérom. Do príchodu kuriéra by príjemca nemal s poškodenou zásielkou manipulovať. Zásielku je nutné predložiť v takom stave, v akom bola dodaná, tzn. vrátane vonkajšieho aj vnútorného balenia.

Pre úspešné uzavretie škodného šetrenia by mal mať odosielateľ vždy k dispozícii faktúru za zasielaný tovar, ktorá môže byť dopravcom požadovaná pre uznanie škody.

Reklamáciu a všetku dokumentáciu (faktúru za tovar, fotografie) pošlite na našu e-mailovú adresu info@balikdozahranicia.sk. Týmto začne reklamačné šetrenie, o ktorého výsledku Vás budeme informovať do 30 pracovných dní.

V prípade zistenia nedostatočného obalu nebudú reklamácie uznané.

Pamätajte, že kvalitné vnútorné aj vonkajšie balenie znižuje pravdepodobnosť poškodenia počas prepravy.

 

Postup v prípade straty 

Pokiaľ zásielka nebola dodaná podľa predpokladaného dátumu doručenia, mal by zákazník oznámiť bezodkladne túto skutočnosť dopravcovi (ideálne odosielateľ zásielky). Je potrebné vedieť, akým spôsobom bola zásielka zabalená a čo bolo jej obsahom.

Týmto krokom začne interné dohľadávanie zásielky.

O danej situácii nás prosím informujte prostredníctvom e-mailu alebo na našej zákazníckej linke.

 

Oneskorenie zásielky

U expresných služieb poskytneme garanciu doručenia a vrátenia rozdielu ceny poštovného medzi expresným a štandardným doručením. Toto platí pre zásielky odoslané prostredníctvom kuriéra UPS Express a UPS Express Saver na základe jeho podmienok o garancii včasného doručenia. Pred odoslaním expresnej zásielky teda odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku a overiť si dátum doručenia.

Pokiaľ máte otázky ohľadne reklamácie, neváhajte nás kontaktovať!