Objednanie prepravy

Odpovede na vaše najčastejšie otázky

Môžem vytvoriť objednávku aj na viac kusov?

Áno, v objednávkovom formulári stačí zvoliť tlačidlo "Pridať balík".

Kde môžem sledovať zásielku?

Sledovať zásielku je možné priamo na stránkach prepravcu v sekcii sledovania. Stačí zadať tracking number a okamžite vidíte, kde sa zásielka nachádza.

Môžem vytvoriť objednávku, aj keď nie som firma?

Samozrejme, ponúkame služby nielen pre firmy, ale aj pre súkromné osoby.

Prepravujete zásielky medzi zahraničnými štátmi?

Túto službu zatiaľ bohužiaľ neponúkame. Doručujeme zo SR do iných štátov, alebo z iného štátu do SR, a to aj mimo EÚ.

Posielate len balíky, alebo aj listy?

Prepravujeme nielen balíky, ale aj expresné listy, palety alebo boxy.

Mám inú adresu vyzdvihnutie a inú fakturačnú adresu, nebude to problém?

V objednávke môžete vyplniť obe adresy – adresa zvozu a fakturačná adresa sa môžu líšiť.

Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

1,000+

hodnotenie služby

80,000+

spokojných zákazníkov

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Máte otázku?
Opýtajte sa!