termín doručenia

Dotaz

Andrea Gajdošová | 07.03.2023 10:39 | Ostatné

dobrý deň, nevyhovuje my termín doručenia, môžem požiadať o zmenu?

Odpověď

Odpovedať
Balikdozahranicia.sk 13.03.2023 15:57

Dobrý deň,

pokiaľ Vám nevyhovuje termín doručenia, neváhajte sa na nás obrátiť emailom alebo telefonicky a poradíme Vám s rôznymi možnosťami ako termín u daného dopravcu zmeniť.

 

Budete potrebovať iba číslo objednávky.

 

 

S pozravom, tím Balikdozahranicia.sk

späťSpäť
späťSpäť do výpisu všetkých dotazov
Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

pozadí světle modré krabice
ikona modrá bublina

1,000+

hodnotenie služby

ikona palec hore modrá

80,000+

spokojných zákazníkov

ikona modré krabice

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte otázku?
Opýtajte sa!