vrátenie balíka

Dotaz

Majo Vráblik | 04.04.2023 09:06 | Ostatné

Chcem vrátiť balík ako postupovať

Odpověď

Odpovedať
Balikdozahranicia.sk 04.04.2023 16:09

Dobrý deň,

 

záleží, či už máte k dispozícii prepravný štítok od dopravcu alebo si prajete hradiť preparvu na vlastné náklady.

Pokiaľ máte už vytlačený štítok, kontaktujte prosím daný eshop ohľadom možností prepravy.

V opačnom prípade neváhajte vytvoriť objednávku prepravy na našich webových stránkach, kde Vám vrátenie zariadime.

 

S priateľským pozdravom, tím Balikdozahranicia.sk

späťSpäť
späťSpäť do výpisu všetkých dotazov
Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

pozadí světle modré krabice
ikona modrá bublina

1,000+

hodnotenie služby

ikona palec hore modrá

80,000+

spokojných zákazníkov

ikona modré krabice

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte otázku?
Opýtajte sa!