Štítok

Dotaz

Ľuboslava Marcinová | 27.05.2022 07:55 | Medzinárodná preprava

Nemám kde vytlačiť štítok na list. Vie ho šofér odfotiť a na obchodnom mieste vytlačite?

Odpověď

Odpovedať
Balikdozahranicia.sk 27.05.2022 16:10

Dobrý den, kurýři bohužel u sebe tiskárnu nevozí, tedy očekávají vytištění štítku vždy odesílatelem.

Štítek je potřeba vytisknout. V krajních případech, kdy opravdu není jiná možnost, lze vyplnit dokument s kurýrem ovšem na vlastní riziko klienta. Za chybné vyplnění neručíme.

 

S pozdravem, Balikdozahranicia.sk

späťSpäť
späťSpäť do výpisu všetkých dotazov
Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

pozadí světle modré krabice
ikona modrá bublina

1,000+

hodnotenie služby

ikona palec hore modrá

80,000+

spokojných zákazníkov

ikona modré krabice

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Oslávte s nami
Deň matiek
Máme pre vás darček.
Zľavový kód.
-5%
KÓD: 
DENMATIEK
close icon
 forum icon Máte otázku?
Opýtajte sa!